0598-612720         Zuiderstraat 23, Muntendam

De Rabobank clubkas campagne

De Rabobank clubkas campagne is inmiddels al enige tijd aan de gang!

Van 5 t/m 25 oktober 2020 mogen alleen leden van Rabobank Stad en Midden Groningen 5 stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs , waarvoor maximaal 2 op dezelfde club. Elke stem is geld waard! LET OP: hiervoor moet je wel lid zijn van de genoemde coöperatie. Mocht je nog geen lid zijn, kun je dit in de Rabo app aanpassen onder het kopje ‘zelf regelen’.

Leden van de bank kunnen tot 25 oktober direct via de Rabo App of via Online Bankieren (internetbankieren) een stem uitbrengen op de deelnemende clubs. Het is voor VV Muntendam belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te werven. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor het realiseren van een pannaveld voor onze jeugd. Het zou fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden stemmen geven aan VV Muntendam tijdens de Rabobank clubkas campagne van Rabobank Stad en Midden Groningen.

Voor meer informatie: www.rabobank.nl/clubsupport

Alvast bedankt voor jullie stem en steun!

De Rabobank clubkas campagne
Schuiven naar boven