0598-612720         Zuiderstraat 23, Muntendam

Melvin Hesselink stopt maar gaat niet verloren voor v.v. Muntendam

“Het wordt een keer tijd om te stoppen. Ik ben 37 jaar en debuteerde in het eerste toen ik 15,5 jaar was. Het is tijd om de jeugd in te passen. Ik verneem dat ik na een wedstrijd meer tijd nodig heb om te herstellen.” Was getekend Melvin Hesselink. Tot voor kort centrumspits bij zondag 3e klasser Muntendam. De routinier speelde op zondag 8 maart zijn laatste wedstrijd in het eerste.

In en tegen Siddeburen speelde Muntendam gelijk: 3-3. Hesselink scoorde niet.

Niet verloren

Melvin Hesselink gaat niet verloren voor de club. Hij wordt het komende seizoen assistent-trainer bij het eerste elftal.

Toegevoegde waarde

“We hebben het hier vaker over gehad. Het is nu de uitgelezen mogelijkheid. Ik denk dat Melvin een toegevoegde waarde is voor mij en de spelersgroep. Dit is een plus-plus situatie”, zegt hoofdtrainer Robert Nieborg. “Melvin heeft ook zijn beste tijd gehad als speler”, zegt Nieborg waar Hesselink bij zit. Ze moeten lachen om deze uitspraak.

Aanvullen

Melvin Hesselink kijkt uit naar zijn nieuwe functie. “Ik heb altijd gezegd dat mij dit mooi lijkt. Ik denk ook dat we elkaar kunnen aanvullen.”

Trainingsveld

De geslepen aanvaller (van weleer) staat alleen op donderdagavond op het trainingsveld – op dinsdagavond is dat wegens privéomstandigheden niet mogelijk – en zit tijdens de wedstrijden naast Nieborg op de bank.

Elftalleider

Erik Luttje blijft elftalleider. Dat is hij alweer voor het zesde seizoen. Gert de Groot blijft assistent-scheidsrechter.

Iedereen blijft

Nieborg: “We hebben een selectie van 19 à 20 spelers. Iedereen blijft en dat is mooi.”

Eerste training

De eerste training van het nieuwe seizoen is – mits de regering hiervoor toestemming geeft (coronavirus) – op dinsdag 11 augustus. Er staan voorlopig 3 oefenwedstrijden op vreemde bodem gepland: WKE (zondag 16 augustus), ASVB (zondag 23 augustus) een Omlandia (dinsdag 25 augustus).

Foto: Met van links naar rechts Erik Luttje, Robert Nieborg en Melvin Hesselink.

Bron artikel + foto: Menterwolde.info

Melvin Hesselink stopt maar gaat niet verloren voor v.v. Muntendam