We zijn terug bij af!

U heeft het vast meegekregen … we zijn weer terug bij af. Vooralsnog betekent dit voor de vv Muntendam het volgende vanaf dinsdag 29 september: Kantine blijft dicht.Voetballers en trainers (voor jeugd en senioren) mogen het veld op om te trainen. Toeschouwers zijn niet toegestaan bij trainings- en wedstrijddagen langs de velden en op het sportcomplex.Van de ouders verwachten wij dat ze hun kinderen op het parkeerterrein afzetten en hun kinderen na de training daar ook weer ophalen.Het liefst met trainen omkleden en douchen thuis.Tijdens de wedstrijden zijn er geen toeschouwers toegestaan. Ouders die rijden tijdens uitwedstrijden mogen wel kijken.Wij wachten verdere berichtgeving van de KNVB net als u in spanning af.

We zijn terug bij af!