0598-612720         Zuiderstraat 23, Muntendam

Eindelijk: de bal rolt weer!

We hebben er lang op moeten wachten, maar de bal rolt weer. Inmiddels heeft onze jeugd er enkele wedstrijden op zitten. Ze zijn afgelopen zaterdag van start gegaan met de KNVB Regiocup, al wilde het weer niet echt meewerken en moesten er gelijk enkele wedstrijden worden afgelast. Ook onze oudere jeugd van boven de 26 jaar mag inmiddels gewoon met de groep meetrainen en de kantine, kleedkamers en de doucheruimte mogen weer in gebruik worden genomen.

Door de teruglopende coronabesmettingen al met al een zeer positieve ontwikkeling voor het toewerken naar het begin van het nieuwe seizoen, waar we met z’n allen hals reikend naar uitkijken. We zijn op dit moment druk bezig met de voorbereiding op het volgend seizoen. Alle teams moeten weer worden ingedeeld en aan de KNVB worden doorgegeven. Ook zijn we o.a. druk bezig om de kantine een metamorfose te laten ondergaan met behulp van onze geweldige vrijwilligers, die hier heel veel vrije uurtjes aan opofferen, alles ten dienste van de VV Muntendam. Heel veel respect voor deze mensen. Na enkele gesprekken gevoerd te hebben, kunnen wij vol trots meedelen dat we na jaren weer een sponsorcommissie in onze gelederen hebben, bestaande uit 5 personen. Alle sponsorzaken zullen in het vervolg via deze 5 personen lopen. Binnenkort volgt een presentatie van de sponsorcommissie.

We hopen dat de ontwikkelingen zich blijven voortzetten voor de bestrijding tegen de corona, zodat we volgend speelseizoen vanaf het begin kunnen genieten van ons VV Muntendam. Iedereen heel veel wijsheid en gezondheid toegewenst en op naar het volgend jaar. We willen iedereen nogmaals bedanken voor het begrip en de positieve instelling die jullie hebben getoond ten tijde van deze moeilijke periode.

Namens het bestuur

Jenne Koenes, Voorzitter VV Muntendam

Eindelijk: de bal rolt weer!
Schuiven naar boven