v.v. Muntendam zoekt jeugdvoetballers voor nieuw op te starten JO17

Afgelopen week heeft de jeugdcommissie met 15 voormalige jeugdspelers gesproken over een terugkeer of rentree.

Per brief

“We hebben 15 spelers aangeschreven. Gewoon op de oude manier. Per brief”, zegt Oldenburger. Het gesprek heeft al succes opgeleverd.

Sowieso

“9 jongens willen sowieso weer lid worden. 4 jongens spelen nog bij andere verenigingen, maar willen het nieuwe seizoen ook hier weer spelen.”

Compleet

De jeugdvoorzitter heeft nog een aantal nieuwe spelers nodig om het team compleet te maken. Belangstellenden kunnen zich melden bij de club.

Oefenwedstrijden

Er wordt op de woensdag, vanaf 19.15 uur, getraind onder leiding van Henk Bos. “Dit elftal gaat ook oefenwedstrijden spelen en wordt dan aangevuld met andere spelers.”

Bron + foto: www.menterwolde.info

Update 29-01-2019  Ivm de sneeuwval gaat de 1e training voor JO 17 NIET door vanavond!

v.v. Muntendam zoekt jeugdvoetballers voor nieuw op te starten JO17